Giảm tỷ lệ đơn hoàn, hủy giúp tăng 20% doanh thu

Zogo tích hợp sâu với hệ thống quản lý của các đơn vị vận chuyển. Dữ liệu giao hàng được đồng bộ “realtime” với Zogo nên các đơn hàng giao thất bại sẽ được kiểm soát chặt chẽ.

Zogo tự động phân tích, xác định rủi ro hoàn hủy theo thời gian thực và báo cho bạn kịp thời để xử lý trước khi đơn hàng bị hoàn hủy. Nhờ đó, bạn có thể dễ dàng quản lý và nâng cao khả năng giao hàng thành công.

Tất cả các đơn vị vận chuyển mà bạn cần

Zogo hợp tác với tất cả các đơn vị vận chuyển Việt Nam và Quốc tế để bạn có thể bắt đầu giao hàng ngay lập tức mà không cần kết nối, hợp đồng hay tích hợp phần mềm.

Lợi ích của giải pháp quản lý hàng hoàn với Zogo

Hỗ trợ giao lại tới 5 lần

Zogo gửi cảnh báo giao thất bại cho bạn và hỗ trợ giao lại 5 lần, gia tăng tỷ lệ giao thành công.

Thông báo realtime

Cảnh báo được gửi bằng nhiều phương thức, đảm bảo bạn có thể cập nhật thông tin kịp thời.

Kiểm soát giao hàng ảo

Hệ thống tự động xác minh giao hàng ảo bằng cách liên hệ với người nhận để xác nhận.

Cam kết tỷ lệ hoàn < 5%

Đơn hàng Zogo cung cấp được đảm bảo tỷ lệ hoàn dưới 5%, nếu vượt quá sẽ được bồi thường.

Doanh nghiệp cần phản ứng nhanh với trạng thái Giao hàng thất bại

Giao hàng thất bại và việc hàng trả lại (RTO) là nguyên nhân chính gây ra sự không hài lòng của khách hàng trong giai đoạn sau khi mua hàng. Không chỉ làm giảm uy tín thương hiệu, các khoản phí giao lại, chi phí xử lý đổi trả và nguy cơ mất hàng đều góp phần làm tăng chi phí vận hành. Việc quản lý kém các đơn hàng sẽ làm giảm lòng tin của khách hàng, dẫn đến tỷ lệ rời bỏ cao và cuối cùng là giảm lợi nhuận.

Tính năng Quản lý Giao hàng Thất bại (NDR) tự động của Zogo sử dụng thông tin từ các đơn vị vận chuyển theo thời gian thực để xác định nguyên nhân của các đơn giao không thành công, phân loại chúng thành các nhóm như ‘Không liên hệ được người nhận’, ‘Sai địa chỉ’, ‘Sai số điện thoại’, ‘Người nhận từ chối nhận hàng’... Sau đó các tin nhắn sẽ được gửi đến người nhận giúp nhanh chóng xác định và giải quyết các vấn đề, đảm bảo trải nghiệm giao hàng diễn ra suôn sẻ và không gặp trở ngại.

Tính năng nổi bật

Exclusive Shipping Discounts up to 91% Off Retail

Easyship rates are the cheapest way to ship worldwide. We deliver discounts for everyone, with no hidden fees, charges or minimum spend. See how you can save up to 91% on the world's top couriers, including USPS, UPS, FedEx and 550+ more domestic and international services.

Unlock Global Growth with International Shipping

Make selling worldwide as easy as domestic with automatic import tax and duty calculation, smoother customs clearance, and the cheapest international shipping rates. With Easyship, you can boost revenue, reduce shipping expenses, and significantly increase your profitability.

Improve Your eCommerce Store, No Coding Necessary

Easily connect your eCommerce store or marketplace and start shipping in minutes with more than 60+ native integrations. Increase conversion rates with real-time rates at checkout to showcase the best courier options for each address, including delivery times and fully landed costs.

Get Your Time Back with Shipping Automation

One tool to manage and automate all your shipping needs. Compare shipping quotes, generate labels, schedule pickups, and monitor finances through our intuitive cloud-based shipping dashboard. Explore our smart shipping software.

A Global Network of 3PL and Fulfillment Warehouses

Improving transit times, reducing tariff exposure, and lowering shipping costs has never been easier than with our global network of 3PL fulfillment centres. Our expert shipping consultants will tailor a fulfillment strategy perfect for your business—meaning you can invest in growth.

Delight Your Customers with Branded Experiences

Exceed all expectations with a personalised delivery experience that extends your brand from checkout to delivery. Keep your customers informed with branded notification emails and advertise on shipment tracking pages—plus customize packing slips for a personal touch.

Được tin dùng bởi

Quản lý giao hàng không âu lo

Liên hệ với chúng tôi ngay để bỏ qua những âu lo, mệt mỏi trong việc quản lý giao hàng. Bạn sẽ tập trung được nhiều hơn vào việc phát triển kinh doanh của bạn!

What people are saying

Hear from our customers about their experience.
Nostrud tempor sunt fugiat.
Rose Roberson

Rose Roberson

CEO at Company

Eiusmod dolor aute ut nulla pariatur officia consequat aute amet exercitation.
Chace Rodgers

Chace Rodgers

CEO at Company

Id duis velit enim officia ad nisi incididunt magna ex dolor minim deserunt dolor.
Cornelius Sheppard

Cornelius Sheppard

CEO at Company

Frequently Asked Questions

If you can't find what you're looking for, email our support team and if you're lucky someone will get back to you.

We have much better than a free trial, you can use Nuxt UI Pro for free in development mode. Once you are ready to deploy your application, you can purchase a license.

Yes, you can use Nuxt UI Pro for your open source projects as well as your commercial projects as long as you don't sell Nuxt UI Pro as a product and that you don't share your license key.

We add new components and improvements to Nuxt UI Pro as we get new ideas and feedback, you will receive these updates for the major version you purchased.
Your license key will work forever for the major version. We may release a major version including more advanced components and features in the future, you will be able to upgrade to this version with a generous discount.

Once you sign up you get access to our private GitHub repository, where you can ask questions, report bugs or feature requests and get help from other customers. If you require more specialised support or consultancy, contact us at [email protected].